Sortida dinàmiques de grup

Escolar
Sortida d'un dia per treballar les dinàmiques de grup com a eina per a la cohesió i coneixement global del grup de manera lúdica i engrescadora, on el joc és la via cap el coneixement.
Treball específic de cohesió de grup, la identificació de rols, el treball de la cohesió grupal, el treball de l’assertivitat, l’empatia, i un inici de la gestió de les emocions grupals.

- Realitzar dinàmiques de cohesió de grup (coneixença i cohesió)
- Fer un treball entorn al lideratge (positiu i negatiu)
- Aprofundir els valors del grup entorn a l'empatia, l'assertivitat
- Avançar en la gestió de les emocions

La proposta d’activitats final de la sortida d'un dia de Dinàmiques de grup s’adaptarà a les necessitats més explícites dels centres.

Per a alumnes d'infantil i primària: https://www.eixestels.com/ca/sortida-dinamiques-de-grup/escoles/24
Per a alumnes de secundària i batxillerat: https://www.eixestels.com/ca/sortida-dinamiques-de-grup/escoles/48
Més informació

La informació de contacte només és visible per a usuaris registrats al portal.

Identifica't
Última actualització: 20/02/26
Fitxa tècnica
Escolar
BTX
ESO1C
ESO2C
INF2
CI
CM
CS
Tipus d'activitat
Estades i cases de colònies, Jornada lúdica
Àrea de coneixement
Educació cívica, en valors i per la pau, Educació Emocional, Tutoria i convivència
Jornada sencera
On es desenvolupa l'activitat?
  • Els participants s'han de desplaçar a un espai o instal·lació concreta
De pagament
Idiomes
Castellà, Català
Comarca-Municipi
Aiguafreda, Osona i Lluçanès
ODS