Imaginaris en moviment. Coeducació audiovisual per a professorat de primària
Un taller per aportar eines i estratègies per a dur a terme activitats educatives centrades en el treball amb imatges i audiovisuals
Quin paper té l'audiovisual en la configuració dels nostres imaginaris sobre el món? En aquesta formació compartirem eines i estratègies per a educar en la construcció de mirades actives i crítiques, posant el focus en els missatges que es transmeten, però també en la forma en què ho fan. Proposarem materials i metodologies per aprofundir en la descodificació del llenguatge audiovisual amb l'alumnat de primària: els colors i les formes, la diversitat de personatges, les narratives no basades en la violència, el tipus de ritme, etc.
Què treballem:
- Identificar el paper de l’audiovisual en la configuració dels imaginaris personals i col·lectius.
- Desenvolupar una mirada activa i crítica cap als missatges que transmeten els mitjans audiovisuals.
- Conèixer i identificar els mecanismes de construcció dels personatges, les narratives, el punt de vista, el muntatge, la música, etc. en l'audiovisual.
---
Per més informació i contacte:
www.construirmirades.dracmagic.cat
inscripcions@dracmagic.cat
+34 932 160 004
Sant Pere Mitjà 66, bxs.
08003 Barcelona.
Què treballem:
- Identificar el paper de l’audiovisual en la configuració dels imaginaris personals i col·lectius.
- Desenvolupar una mirada activa i crítica cap als missatges que transmeten els mitjans audiovisuals.
- Conèixer i identificar els mecanismes de construcció dels personatges, les narratives, el punt de vista, el muntatge, la música, etc. en l'audiovisual.
---
Per més informació i contacte:
www.construirmirades.dracmagic.cat
inscripcions@dracmagic.cat
+34 932 160 004
Sant Pere Mitjà 66, bxs.
08003 Barcelona.
Última actualització: 22/05/24