Diccionari de les religions per a noies i nois de 10 a 14 anys
“Diccionari de les religions per a noies i nois de 10 a 14 anys” és el resultat del treball conjunt d’experts en ciències de les religions, pedagogs, persones vinculades al món de l’ensenyament i membres de referència de les diferents comunitats religioses que coneixen la seva pròpia tradició i que sovint desenvolupen tasques relacionades amb l’educació dins la seva comunitat.
L’obra ha estat escrita per Lourdes Monfort i Ricard Toledo, il·lustrada per Leticia Ruiz, i coordinada per Pilar Claret i Francesc Torradeflot de l’Associació UNESCO per al Diàleg Interreligiós.
Aquest llibre és una versió infantil del Diccionari de religions, editat l’any 2015 per la Direcció General d’Afers Religiosos, la Fundació Bancària “la Caixa”, el Termcat i l’Associació UNESCO per al Diàleg Interreligiós. Així doncs, aquesta versió infantil, amb voluntat pedagògica, vol fer arribar aquesta informació als joves d’una manera adaptada a la seva comprensió.