Resultats de la cerca
Restes i rastres
Descobreix l'evolució a través de fòssils reals
Taller arqueovitis
Aquest taller reprodueix tots els passos de la investigació científica que realitzen els arqueòlegs i especialistes per poder recuperar i estudiar llavors i fruits carbonitzats.
MÓN SANT BENET: Planta't a l'hort
Taller a l’Hort d’Aprendre
Com sona un museu? Recorregut sonor pel museu
Volem potenciar l’exploració sensorial per relacionar-nos-hi amb tot el cos i la veu. Ho farem amb les propostes d’artistes que treballen el moviment i el so.
Visita la zona tècnica
Un educador o educadora de l'Aquàrium dóna a conèixer diversos aspectes de biologia marina tot afavorint que l’alumnat prengui consciència de la biodiversitat i de la necessitat de la seva conservacióCollserola a l'abast
Programes dissenyats a mida per a cada grup i que cerquen la descoberta personal, identificant l'entorn rural i boscà com a font de sensacions i d'informació.MAYA PICASSO I ELS TITELLES
Taller d'art sobre Picasso
El nostre ecosistema es pot reequilibrar?
Un espai cultural enmig de la natura, que ens obre la mirada a la vall del riu Glorieta a través dels sentits i les emocions. Una mirada en clau de sostenibilitat i amb un compromís ferm a l'ODS 15.
Laboratori de nàiades
Vine a conèixer les nàiades, una espècie autòctona d'allò més peculiar.
Detectius dels joguets
Proposem una activitat per tal d’acompanyar la visita, mostrant l'evolució dels jocs i els joguets i recalcant jocs i joguets que ens mostren altres realitats.
Mostrant 1-10 de 913 elements.