Resultats de la cerca
Festival Una Tona de Màgia
9è Festival Internacional de Màgia "Una Tona de Màgia"
Visita virtual al Museu Dalí
Visita al Museu Dalí de Figueres amb un recorregut virtual espectacular.
PANDEMONIUM
Espectacle de música, teatre i titelles per a tota la família. Per a interior o exterior.
El pa de la guerra
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'El pa de la guerra'.
Taller "El conscient" pastisseria educativa
Cuina conscient. Taller de pastisseria per cuinar amb atenció plena, gaudint de cada pas: textures, aromes i colors.
Visita Virtual a la Galeria dels Uffizi
Exploreu la galeria dels Uffizi per descobrir les obres d’art més importants que guarda i les seves històries amb imatges en HD
TOUR DE LA BATALLA DE L’EBRE
La Batalla de l’Ebre va ser el principal episodi de la Guerra Civil Espanyola (1936-1939). Basant-se en una estratègia més política que militar per dilatar el conflicte, i situar-lo al tauler geopolít
JORNADA FAMILIAR JUGUEM TOTS - CASA DE COLÒNIES MONTSENY
Jornada familiar en plena natura. ACTIVITAT LÚDICA + DINAR
Jardí de Neu a Port del Comte
El Jardí de neu és l'indret perfecte per als infants que volen iniciar-se en la neu (XiquiPort) o en l’esquí (bateig d'esquí) i perquè els pares i mares puguin esquiar tranquils i a gust.
Descobrim Albesa
Descobreix Albesa mitjançant una gymkana turística virtual per a tota la família!
Mostrant 1-10 de 615 elements.