Resultats de la cerca
El mar a fons
Amb aquest projecte es pretén crear nous recursos educatius per a professors i educadors de manera que el medi marí sigui una font nova i alhora complementària per a abordar els continguts del curs.FACILITACIÓ I COHESIÓ DE GRUPS - Confiança, respecte, cooperació i unió
L'aula ha de ser un espai viu, per compartir, per col·laborar,per donar i rebre, per ser crítics, per construir, per aprendre i per CRÈIXER. La cohesió de l'alumnat és fonamental!!!GIMCANA A L'AIRE LLIURE
la gimcana és un conjunt de proves de destresa o enginy que es realitzen -sempre en grup- per equips al llarg d'un recorregut. En aquest cas, seran sempre a l'aire lliure, preferentment a la natura.Anàlisi química de l’aigua
Aquesta activitat permet una aproximació a diferents tècniques d’anàlisi química d’aigües: colorimetries, volumetries, la utilització de diferents kits o aparells d’anàlisi, entre d’altres.Cosmètica natural
Cosmètica natural com sabó, bàlsam labial, desodorant… Cada participant es pot emportar el producte que ha fabricat, alhora que col·labora amb la sostenibilitat.Colònies Emocionals escolars
Colònies amb activitats divertides i dinàmiques dissenyades per entrenar habilitats socials i personals com l’empatia, la comunicació positiva, la capacitat de treballar en equip, etc.Club ExperiMents (de 5-7 anys)
Taller d'invents i experiments pensat per a nens i nenes d'entre 5 i 7 anys.Xerrada Principal BAT - Els Graus de la Politècnica UdG
Què aprendré al grau? Com funciona la universitat? I després? Descoberta dels graus de la Politècnica on veiem exemples de professions i oficis al quals et pots dedicar un cop has completat l’estudi.QUI (QUÈ) VULL SER? Eines per triar el teu futur acadèmic professional. 1h 15 min
Conferència/taller pràctica i vivencial, amb eines per triar el teu futur acadèmic i professional. Dirigit a estudiants de Batxillerat i CCFF.Fes càlculs
Taller en el qual es treballa el càlcul matemàtic d'una forma divertida a partir de jocs diversos i col·laborant en grup.Mostrant 1-10 de 2.089 elements.