Resultats de la cerca
Talller d´Hort a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. Treball del cicle tancat entre l´agricultura i la ramaderia. Treball de pagesos llaurant,adobant, sembrant les llavors i regant la pantació. Tastet de l´hort.VICUS. UNA CIUTAT EN JOC!
Una activitat de gamificació on els alumnes descobriran l’època medieval a través del joc. Proves, reptes, premis i recompenses on el treball col·laboratiu serà clau per arribar a un acord.Una estoreta pel ratolí amb dissenys d’altres èpoques i cultures
Programa d’activitats entorn de l’univers de la pell, de l’aigua i del barri del Rec, i també dels elements patrimonials dinamitzats des del Museu: l’adoberia de Cal GranotesOrdit i trama, els secrets dels teixits
Amb l’ajuda d’uns petits telers manuals aprendrem els conceptes bàsics sobre el teixit: la trama, l’ordit, diferents tipus de fils, cordons, etc.Les adoberies de Vic
Aproximació teòrica al món de la pell des del vessant històric, social i artístic. L’alumnat adquireix coneixements bàsics d’història de la ciutat, de cultura general i del treball de la pell.REPTES ÚNICS - LA NATURA APROP DE L'ESCOLA
Els Reptes Únics són sortides temàtiques d’un dia o mig dia per connectar amb la pròpia natura salvatge, i redescobrir-nos junts.LA CAIXA DELS SONS (Museu Deu)
Les pintures del Museu Deu tenen so: els cotxes, la gent que passeja, les màquines que treballen al carrer… però avui està tot en silenci…Planta de selecció d'envasos de Gavà-Viladecans
Visita guiada a la planta de selecció; d'envasos de Gavà-Viladecans que te; la funció de separar els diferents residus procedents del contenidor groc (envasos).Coneguem Can Monmany i fem de pagès
Activitat adaptable als continguts i necessitats del centre relacionades amb la temàtica de l'Agricultura ecològica i l'alimentació.Colònies escolars sobre l'espai
Projecte educatiu adaptat a tots els nivells d' educació infantil i primària per aprendre, a través del joc, l'observació directa i d'activitats dinàmiques i atractivesMostrant 1-10 de 2.093 elements.