Resultats de la cerca
Codelearn Classroom - Programació i pensament computacional a les aules
Codelearn Classroom és una proposta adaptada per als diferents cursos de primària i secundària. Inclou la programació i el pensament computacional a les aules seguint el seu propi pla d'estudis.TALLER DE NUMISMÀTICA: RESTAURACIÓ D'UNA MONEDA AUTÈNTICA DEL SEGLE XIX
Introducció al món de la numismàtica i a les diferents tècniques de restauració utilitzades pels arqueòlegs a les monedes, i diferents objectetes metàlics per a la seva classificació i preservació.Visitem el castell jugant
Jocs i proves que permetran als nens i nenes comprendre l'edifici del castell i conèixer les persones que hi van viure d’una manera divertida.Educació per la Justícia Global, metodologia per a la transformació a les escoles vinculada al dret a l’alimentació
Projecte d'EpJG vinculat al dret a l'alimentació.ApS: Para el carro!
Consumim d'una manera sostenible? A partir d'una recerca feta pel mateix alumnat es descobriran els hàbits de consum del seu entorn més proper. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.Madrones i llitons
Descobrim la Casa Museu i ens aturem en els contes i les llegendes de Verdaguer.Si en toquen a una, ens toquen a totes
Programa de curtmetratges sobre violències masclistes i resistències en femeníCensurades i virals. Visita dialogada
Visita dialogada que té com a objectiu la descoberta de la censura en diversos àmbits de la nostra vida: en la política, la religió, els mitjans de comunicació... i també en l’àmbit artístic.El mural de Sol LeWitt: Color, línia i moviment!
Color, línia i moviment!Premis Treballs de Recerca - àmbit científic i tecnològic
Premis als treballs de Recerca de caràcter científic i tecnològicMostrant 1-10 de 2.121 elements.