Resultats de la cerca
Les fronteres del coneixement
Cap a la recerca més pionera. Visita comentadaTaller a l'aula So no és soroll
Diferència entre so i soroll. Diferents fonts de contaminació acústica i nivells de soroll .Efectes de la contaminació acústica.Les innovacions a la prehistòria
Taller de caire pràctic per apropar la prehistòria de forma participativa, potenciant el treball manual, la interpretació i l'experimentació.Toca-toca i Carro a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. Toca-toca dels conills, gall i gallina, porquets., cabretes, ovelles, cavalls, vaca, ponis... Ens ajudeu a donar el biberó a l´ovelleta? Carros de diverses midesCarrera solidària - Kilòmetres de solidaritat
Un projecte d'educació i de mobilització escolar en forma de carrera solidària per alumnes d’infantil fins a batxillerat. Conté diferents propostes didàctiques adaptades a cada etapa.Visita el Museu de Cera de Barcelona
El Nou Museu de Cera de Barcelona, renovat integralment el 2020, ofereix als seus visitants més de 150 figures distribuides en 28 escenografies diferents; una experiència moderna i innovadora!Taller arqueovitis
Aquest taller reprodueix tots els passos de la investigació científica que realitzen els arqueòlegs i especialistes per poder recuperar i estudiar llavors i fruits carbonitzats.Sortida Empordana't: Aigua, Home, Ocells
Conèixer la Farinera a través dels usos industrials de l’aigua. Descobrir l’espai EmpordàNA’T per detectar quin paper té l’aigua en els paratges naturals.STEAM: La relació entre la S de Science i la M de Mathematics?
Les matemàtiques es troben per tot arreu i ja sabem que estan molt relacionades amb la tecnologia i l’enginyeria, però sovint es deixa de banda el paper que tenen en la química i la biologia.COM MILLORAR LES RELACIONS FAMILIARS_ Model Relacional Bridge® 1h 15 min
Taller pràctic i vivencial amb eines per entendre i gestionar els conflictes i millorar la convivència familiar, amb les eines del Model Relacional Bridge® i el Bridge Assessment®.Mostrant 1-10 de 2.124 elements.