Resultats de la cerca
Itinerari: Interpretar un entorn plural
Un esbós de la diversitatFes d'arqueòleg o arqueòloga
Coneixerem què és un arqueòleg i quin és el seu treball, per a després jugar a fer d’arqueòlegs. Per a alumnes de cicle superior de primària i educació secundària.Visita a l'exposició “L’aigua a la ciutat”
L’activitat descobreix tot allò que habitualment no veiem del cicle de l’aigua dins de la ciutat: d’on ve l’aigua de l’aixeta de casa nostra i a on va quan marxa pel desguàs.LA RUTA DE LA CERÀMICA (Museu Deu)
Explicació de forma lúdica i didàctica de la història de la ceràmica al Vendrell.Introducció a l'astronomia III. El cel vist des de la Terra i les estacions
El cel vist des de la Terra i les estacionsVisita un Observatori Astronòmic
Podeu venir al nostre observatori de Sabadell perquè els alumnes aprofundeixin en els seus coneixements sobre l'Univers, descobreixin com és un observatori astronòmic i observin un astre.Els insectes (Lleida)
Taller d’il·lustració científicaPassejada Parcs i Platges del Poblenou
Passejada tranquil·la per les platges i parcs del litoral Barceloní, tot travessant el Parc del Fòrum de les cultures, i fins arribar a la desembocadura del riu Besòs.Les matemàtiques a l'Eixample
Durant el recorregut per l'Eixample de Barcelona, l'alumnat descobrirà les idees de Cerdà a través de les matemàtiques d’una forma dinàmica i cooperativa.Contacontes escenificats
Quan era petit va tenir una pena molt gran: la seva àvia es va oblidar de tots els contes que sabia i en sabia molts. Va anar per tot arreu a demanar que li expliquessin tots els contes.Mostrant 1-10 de 2.122 elements.