Resultats de la cerca
GAUDEIX EDUCANT. L'Art d'educar amb calma, amabilitat i respecte. Bonificable Fundae. 15h.
Un curs pràctic i vivencial dirigit a docents on us endureu eines per educar amb calma, de forma amable i ferma a la vegada, en un clima de respecte mutu.La Laura i en Joan descobreixen el món dels Ilergets (arqueologia)
En aquesta activitat, ens posarem a la pell d'arqueòlegs/es per estudiar i interpretar diferents restes arqueològiques de quatre poblats ibers i descobrir els seus costums i professions.L’os bru, el tresor del Pirineu
L’activitat està pensada per a que l’alumnat reflexioni sobre la conservació d’una espècie amenaçada com és l’os bru al Pirineu, així com destacar la seva importància per l'ecosistema en què viu.Teamlònies, jocs cooperatius a Tamarit
És un dels 4 eixos temàtics que té la finca de Tamarit. On haurem de superar diferents reptes i viurem milers d'aventures!TALLER DE RASTRES
Excursió de tot el dia a l'Escola de Natura Mas Pagès. L'activitat principal dura 4h i després complementem l'estada amb jocs i lleure. Hi ha la possibilitat de dinar a la casa o de portar-se'l de casEuphôria - Concert Festiu i Participatiu
El concert familiar més enèrgic, sensible i divertit ha arribat a la vostra ciutat. Després de 22 anys, més de 2000 actuacions i 20 espectacles estrenats sabem del que parlem. Només mantindrem la distMuseuEscape
Resolgueu l’entrellat de tots els enigmes que us proposa en Josep Maria Llorenç, un cintaire jubilat que, abans de morir va deixar el seu llegat a qui aconseguís resoldre totes les proves.Fes d'arqueòleg o arqueòloga
Coneixerem què és un arqueòleg i quin és el seu treball, per a després jugar a fer d’arqueòlegs. Per a alumnes de cicle superior de primària i educació secundària.El Centre d'interpretació de la Bruixeria s'acosta al teu Centre escolar
Xerrada sobre els processos de Bruixeria del segle XVII al LluçanèsTaller #resistència
Objectiu de l’activitat: Desenvolupar competències per afrontar assertivament les pressions de grupMostrant 1-10 de 2.122 elements.