Resultats de la cerca
Codelearn Classroom - Programació i pensament computacional a les aules
Codelearn Classroom és una proposta adaptada per als diferents cursos de primària i secundària. Inclou la programació i el pensament computacional a les aules seguint el seu propi pla d'estudis.El món dels peixos
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… tallers experimentals perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.La Reproducíó a Can Pidelaserra
Diferenciació d´ovipars i vivipars en una granja, passejada i recollida del material per la realizació d´un niu per colocar els ous que em trobat perduts..Cada infant s´endurà el seu bonic niu.Canvi d'aires o aires de canvi?
L’ activitat telemàtica "Canvi d’aires o aires de canvi?" pretén donar a conèixer la problemàtica actual de la contaminació atmosfèrica i acústica.Colònies i excursions emocionals a Naturland - La Granja
Entrenarem habilitats com la cohesió, treball en equip, superació de pors, autoestima o l’autonomia amb activitats amb animals, cavalls de doma natural o activitats d’aventura. Mètode La GranjaEl racisme no és un joc
A partir de dues situacions fictícies, aquest taller pretén identificar els prejudicis i estereotips internalitzats per després comprendre per què existeix el racisme i com podem fer-li front.Taller Un món millor en realitat virtual amb CoSpaces -Tinguem cura del fons marí
Crear, editar i explorar l'entorn marí en 3D a través de la programació i prenent consciència de tenir cura del medi ambient.ELABOREM MELMELADES CASOLANES
Vine a aprendre com es fan les melmelades i les conserves d'una forma natural, amb productes de temporada i sense conservants ni additius. Tal com s'han fet sempre en una casa de pagès.Club ExperiMents (de 5-7 anys)
Taller d'invents i experiments pensat per a nens i nenes d'entre 5 i 7 anys.Contacontes Halloween amb titelles
Un esquelet ve a explicar històries de por i què ens espera al més enllàMostrant 1-10 de 2.122 elements.