NI TU, NI JO
Espectacle de teatre-fòrum d'igualtat que planteja 3 escenes de relacions noi-noia més 1 escena de flaixos del nostre dia a dia. La segona part de l'espectacle és de particiàció del públic.
Espectacle de Teatre-Fòrum per secundària amb temàtica d'Igualtat i Gènere
Tres actors a escena i com a line-motive l’escenificació de moments típics de les relacions noi-noia del dia a dia.
Perque tot acabi bé, al final de la representació hi ha un teatre –fòrum amb els estudiants on es plantejen les millors “possibles “ sol.lucions que el públic pot oferir per acabar amb el “conflicte” que s’ha creat ...
Els joves s’hauran d’esforçar si volen que acabi bé.
Els temes que es traten son: igualtat, assatjament, relacions tòxiques, ús de les noves tecnologies, respecte i educació envers els altres.
L'espectacle pretén que els estudiants facin un salt i traspassin l'anomenada "4ta paret", és a dir, que passin a ser no només purs espectadors sino parts actives de l'espectacle, "ESPECT-ACTORS". Els que vulguin podrán explicar les seves experiencias, comentar allò que no les hi ha agradat de les escenes.
Els que siguin més valerts i valentes podran pujar a l'escenari i posar-se en el paper de l'actor o l'actriu I reconduir les escenes per tal que acaban bé o si més no, de la millar manera possible.
Tres actors a escena i com a line-motive l’escenificació de moments típics de les relacions noi-noia del dia a dia.
Perque tot acabi bé, al final de la representació hi ha un teatre –fòrum amb els estudiants on es plantejen les millors “possibles “ sol.lucions que el públic pot oferir per acabar amb el “conflicte” que s’ha creat ...
Els joves s’hauran d’esforçar si volen que acabi bé.
Els temes que es traten son: igualtat, assatjament, relacions tòxiques, ús de les noves tecnologies, respecte i educació envers els altres.
L'espectacle pretén que els estudiants facin un salt i traspassin l'anomenada "4ta paret", és a dir, que passin a ser no només purs espectadors sino parts actives de l'espectacle, "ESPECT-ACTORS". Els que vulguin podrán explicar les seves experiencias, comentar allò que no les hi ha agradat de les escenes.
Els que siguin més valerts i valentes podran pujar a l'escenari i posar-se en el paper de l'actor o l'actriu I reconduir les escenes per tal que acaban bé o si més no, de la millar manera possible.
Material complementari
Dossier pedagògic Teatre-fòrum
Última actualització: 22/02/23