Toca la llum
Els estudiants pintaran amb llum, experimentaran amb el reconeixement d'imatges, compondran música amb làsers i manipularan sensors, càmeres o fibres de comunicació, mentre reflexionen sobre possibles aplicacions futures de la llum.
Preu: 30€ | Per poder accedir a l'activitat cal adquirir l'entrada general al museu
Aforament: Grup classe
Durada: 1 h 30 min
Objectius de l'activitat
- Identificar el paper essencial de la llum en totes les tecnologies de detecció, transmissió i recepció d'informació que fem servir cada dia.
- Reconèixer la fotònica com la ciència que estudia la llum, les seves característiques i aplicacions i la importància del seu avenç per al desenvolupament de les tecnologies relacionades amb la informació.
- Identificar aplicacions actuals en què la llum duu a terme un paper fonamental.
- Indagar i reflexionar sobre possibles aplicacions futures de la llum.
Informació addicional
- Places limitades.
- Es prega màxima puntualitat.
- Si veniu amb un grup d’educació especial, informeu-nos amb antelació.
Treballarem per preparar l’activitat que hagueu triat o us proposarem l’activitat més adequada a les necessitats del grup.
- Si els vostres alumnes tenen algun tipus de necessitat específica, informeu-nos prèviament.
Treballarem per donar resposta a les seves necessitats