Resultats de la cerca
Taller introductori a la robòtica bàsica: twisterescornabots
En aquesta activitat els participants jugaran a una versió, adaptada, del joc anomenat twister. Creativitat, programació i diversió!
Cavas Bolet - Visita Ecotast 1619
Ocasió perfecta per conèixer El Alt Penedès, elaboració del vi i cava i passar el dia a la natura.
TeamLab. Art, tecnologia i natura
Aquesta exposició, creada pel col·lectiu teamLab, proposa una experiència immersiva amb dues obres que s’activen i s’actualitzen constantment gràcies a la implicació de les persones que les visiten.
Vídeos educatius dels regne animal
Llista de vídeos sobre els animals
Descobreix l'art amb La Col·lección Telefónica
Fundació Telefònica obre les portes de la seva col·lecció d'art als nens i els convida a reinterpretar-la.
Iniciació a l’electrònica amb Mindstorm – Nivell mig
Taller pensat per tot l’any. Cada trimestre treballarem una temàtica: 1r trimestre – Inicació a la programació amb Lego Mindstorm.Cursos de Preparació d'EXÀMENS OFICIALS d'anglès - Cambridge English
Cursos de preparació per als exàmens oficials de Cambridge English amb l'escola d'idiomes de referència del Vallès Oriental i líder de Catalunya en nombre d'alumnes. Amb més de 35 anys d'experiència.
Assessorament online per Treballs de Recerca de Batxillerat
Necessites assessorament pel teu treball de Recerca de Batxillerat. Estudiem el teu cas i t'aconsellem i et guiem. Contacta amb nosaltres i t'ajudarem.
Generador de fitxes d'operacions matemàtiques
Web que et permet generar automàticament fulles de Sumes i Restes, Multiplicacions i Divisions que pots personalitzar i adaptar a les necessitats dels infants.
Taller introductori a la Robòtica bàsica: Dissenyem en 3D i Minecraft
A través de l'actual afició a aquest joc aprendrem d'una forma lúdica els passos necessaris per dur a terme un disseny en 3D.
Mostrant 1-10 de 531 elements.