Resultats de la cerca
Aprenem rimant. La maleta de Torras i Bages
Una visita guiada a la catedral de Vic on, a mesura que recorrem l’espai, descobrirem la vida del bisbe a través d’objectes d’objectes significatius que ens permetran crear l'auca de Torras i Bages.Basílica Santa Maria del Pi: descobreix Santa Maria del Pi!
Visita guiada a l'església, cripta, tresor, museu, jardí i la torre més alta de la Barcelona medieval!Visita a l'exposició permanent del Museu de Matemàtiques de Catalunya (mmaca)
És possible completar la visita amb activitats addicionals: taller de construcció de cúpules de Leonardo i gimcana matemàtica al Parc Can Mercader.de muda en muda
Creem un espai on poder compartir, expressar i anomenar emocions i estats d'ànim relacionats amb els processos vitals.Prevenció de conductes discriminatòries (TALLER)
El taller s’emmarca dintre de la unitat didàctica confeccionada entre el Dep. D’Ensenyament i la PG-ME per tal d’evitar situacions greus en l’àmbit de la xenofòbia, racisme, homofòbia, etc.
Un museu ple de moviment.
Començarem l'activitat observant les escultures i pintures del Museu per anar agafant consciència del moviment i finalitzarem ballant tots plegats per recordar els moviments que hem anat experimentantQuan plovien bombes
A partir de l'exposició "27 de gener de 1939" i la projecció d'imatges, s'explicaran els fets més destacats durant la Guerra Civil a Santa ColomaSocial Media (Xarxes socials)
Les xarxes socials, un mitjà on saber moure’ns amb ètica i seguretat.L'equilibri químic als oceans
Taller a la UAB que pretén que l'alumnat entengui què és l'equilibri químic com podem modificar-lo en el context de l'acidificació dels oceans.PERIODISTES AMB SENY
En aquesta activitat us proposem fer de periodistes i donar a conèixer a tothom que succeeix quan consumim electricitat.Mostrant 1-10 de 2.245 elements.