Recursos online
Matemàtiques per a primària amb Matecitos
Pàgina web i canal de YouTube per aprendre matemàtiques de primària amb els Matecitos: uns dibuixos animats educatius!
Sistema solar interactiu
Simulador que permet realitzar un recorregut per el sistema solar increïblement precís que us permetrà explorar els planetes, el cel nocturn i l’espai exterior en temps real.
Imprimibles educatius
Imprimibles de tot tipus, d'infantil a primària.
Eines digitals per crear recursos per aprendre (docents)
Observatorio de tecnología educativa es una web que recull recursos digitals innovadors i educatius per crear material educatiu, gamificat.
Tipografies per educació
Diferents fonts per crear documents i fitxes per infants
Quizziz. Jocs per aprendre
Crea qüestionaris o utilitza els ja creats amb aquesta web per posar a prova els coneixements o seguir aprenent de forma divertida
Continguts educatius de Clan RTVE
Continguts educatius audiovisuals gratuïts per a nens de 4 a 10 anys, Trobareu videos de totes les àrees curriculars.
Nasa Higher Education
Recursos online de la NASA per a Batxillerat i Estudis Superiors. Inclou simuladors d'aurores boreals, de satèl·lits, opcions de beques, concursos de projectes STEM, etc.
Els contes de la Laura i en Joan
Les aventures de la Laura i en Joan acosten la recerca que es fa a casa nostra als infants de primària.
Mostrant 91-100 de 232 elements.