Recursos online
El BuhoBoo. Primers passos amb l'ordinador
Jocs molt senzills per començar a familiaritzar-se amb els ordinadors i sobretot amb el moviment del ratolí.
Figures geomètriques amb plastilina i escurdents
Activitat per aprendre geometria utilitzant escuradents i boletes de plastilina, tot seguint les targetes imprimibles a mida real.
Contes bojos!
Crea contes personalitzats molt divertits omplint un formulari. Foment de l'escriptura i lectura en llengua catalana.
Sistema solar interactiu
Simulador que permet realitzar un recorregut per el sistema solar increïblement precís que us permetrà explorar els planetes, el cel nocturn i l’espai exterior en temps real.
Guia "Bichos de tu entorno"
Guia d'insectes i artròpodes editada pel Real Jardín Botánico de Madrid
Aprenem sobre òpera
En aquest web trobareu informació molt acurada i adaptada als infants sobre l'òpera, des del director de l'orquestra a l'equip artístic i tots els oficis del teatre. També conté partitures simples!
Live worksheets. Fitxes interactives
Exercicis interactius de diferents continguts educatius i diferents nivells i idiomes per compartir amb els infants i alumnes
Mundo Primaria
Recursos molt ben treballats per a educació primària a través de jocs i altres activitats didàctiques i descarregables gratuïts.
Banc de sons gratuït del xtec
Recursos sonors per a fer produccions audiovisuals.
LLibres escolars Vicens Vives (Catalunya)
Accés lliure als recursos digitals de l'editorial Vicens Vives
Mostrant 221-230 de 233 elements.