Recursos online
Contes de la Laura i en Joan
Contes per entendre i apropar la ciència i la recerca als infants d'entre 8 i 10 anys
wooclap - interactua en temps real
Plataforma que ens permet interactuar amb els alumnes de forma anònima i en temps real per tenir un feedback en directe mentre fem una presentació
Experiments a casa
Experiments de química pensats per a fer a casa amb infants de 6 - 12 anys.
Buda 2: Camí a la il·luminació
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Buda 2'.
Divulcat, divulgació científica en català
Projecte de divulgació científica en el qual alguns dels millors investigadors/ores i grups d'investigació dels territoris de llengua catalana tenen l'oportunitat d'anar difonent les seves recerques.
25 curtmetratges per veure amb nens
Selecció de 25 curtmetratges educatius sobre valors i emocions per a nens i nenes, pensats per a veure'ls en família.
NASA Kids Club
Recursos online creats per la NASA: missions espaials, estacions internacionals, tecnologia, imatges i pòsters i molt més!
Matemàtiques per a primària amb Matecitos
Pàgina web i canal de YouTube per aprendre matemàtiques de primària amb els Matecitos: uns dibuixos animats educatius!
Ciencies Naturals de Primaria
Llistat de vídeos amb els continguts de ciències naturals de primària
Mostrant 171-180 de 234 elements.