Recursos online
El cos humà i els sentits
Jocs i activitats educatives sobre el cos humà. Inclou tests i sopes de lletres, fitxes educatives i jocs sobre els sentits, els sistemes, els ossos o els músculs!
Crea ciutats de Paper!
Imprimibles per a pintar i jugar!
El Liceu a casa
El liceu ofereix un ampli contingut audiovisual de forma gratuïta a través de youtube i de la plataforma MyOperaPlayer.
Experiments científics casolans
Recull d'experiments científics senzills explicats pas a pas i amb fotografies, especialment per a infantil i primària.
Aprèn mitologia grega
El museu Arqueologic d'Empúries ens proposa algunes manualitats per aprendre sobre la mitología grega i fer volar la nostra imaginació.
Joc de l'Educació Física a casa
Joc molt entretingut per moure's en família a casa!
Crea el teu propi StarShade!
Manualitat molt interessant per a entendre com la NASA utilitza ORIGAMI per a les seves missions espaials!
50 idees per a introduir la natura a casa
Llistat d'idees per a jugar i decorar la casa amb elements naturals.
Imhotep i el faraó
Una narració que ens endinsa en el món egipci de fa cinc mil anys, els temps de la primera de les piràmides. Un itinerari de recerca sobre l’aventura del coneixement i de la vida.
Catàleg online del Museu del Vaticà
Exploreu els diferents museus que conformen les col·leccions vaticanes de manera virtual
Mostrant 1-10 de 236 elements.