Recursos online
Els contes de la Laura i en Joan
Les aventures de la Laura i en Joan acosten la recerca que es fa a casa nostra als infants de primària.
Crea la teva pròpia galeria d'art
Google Arts & Culture és una plataforma que permet accedir a imatges d'alta resolució de més de 32.000 obres d'art d'arreu del món i crear la teva pròpia col·lecció!
Adivina la palabra
Endevina la paraula que descriuen els nens. Un joc molt entretingut per a aprendre castellà amb els més petits.
Contes de la Laura i en Joan
Contes per entendre i apropar la ciència i la recerca als infants d'entre 8 i 10 anys
Quizziz. Jocs per aprendre
Crea qüestionaris o utilitza els ja creats amb aquesta web per posar a prova els coneixements o seguir aprenent de forma divertida
Catàleg online del Museu del Vaticà
Exploreu els diferents museus que conformen les col·leccions vaticanes de manera virtual
Museus d'art
Llistat d'alguns museus del nostre territori i internacionals amb galeries i visites virtuals de gran qualitat per gaudir i aprendre sense sortir de casa.
Visita online del Metropolitan Museum - New York
Visites Online a les exposicions del Metropolitan Museum - New York
InfoK i recursos del Club Super 3
A la pàgina del club Super 3 hi trobareu vídeos en català i en anglès, jocs educatius, música i concursos per a participar els infants.
Mostrant 61-70 de 235 elements.