Recursos online
El llibre de Kells
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'El llibre de Kells'.
La mosqueta, recursos per infants amb necessitats especials
Conjunt d'activitats destinades a nens i nenes amb discapacitats motrius, sensorial, cognitives i emocionals, i en general a tota la població infantil fins a 4 anys.
Figures geomètriques
Fitxes de figures geomètriques retallables
Tàrraco 360º
Recorregut virtual en 3D pels monuments del Patrimoni de la Humanitat de la ciutat de Tarragona en 3D
La Frida i el senyor Lin
Un itinerari d’exploració compartida sobre el creixement interior. Què implica créixer per dins?
Fes Festa!, publicació per conèixer la diversitat religiosa a través de les festes
Fes festa! Rituals, cultures i religions del món és una publicació sobre les festes religioses.
Recursos per a l'escola - Temes, exercicis i avaluacions
Recull de fitxes, presentacions, exercicis i avaluacions, d'infantil, 5é i 6é de primària sobre Ciències Socials, Ciències Naturals, matemàtiques i llengua castellana.
DONA'm Ciència
Programa de TV que té per objectiu donar visibilitat a la Ciència i a les seves aplicacions en el món real a través de les STEAM amb el testimoni de dones amb professions relacionades
El Liceu a casa
El liceu ofereix un ampli contingut audiovisual de forma gratuïta a través de youtube i de la plataforma MyOperaPlayer.
El BuhoBoo. Primers passos amb l'ordinador
Jocs molt senzills per començar a familiaritzar-se amb els ordinadors i sobretot amb el moviment del ratolí.
Mostrant 31-40 de 235 elements.