Recursos online
Mundo Primaria
Recursos molt ben treballats per a educació primària a través de jocs i altres activitats didàctiques i descarregables gratuïts.
ESA Kids. European Space Agency
Recursos educatius de l'Agencia Espacial Europea, on trobarem recursos didàctics, vídeos, jocs, concursos i molta informació sobre l'espai, planetes, i la vida a l'espai.
Matemàtiques per a primària amb Matecitos
Pàgina web i canal de YouTube per aprendre matemàtiques de primària amb els Matecitos: uns dibuixos animats educatius!
“Ruta Modernista – Un paseo inmersivo por la magia de Jujol”
Video 360º muestra la ruta modernista de Sant Joan Despí , en conmemoración del 140 aniversario de Josep Maria Jujol
Les taules de multiplicar
Pàgina web amb recursos per a treballar lúdicament les taules de multiplicar. Activitats virtuals de cada taula autocorregibles i fitxes imprimibles. Molt didàctic i original!
Contaminació i canvi climàtic.
Diferents recursos per treballar el tema de la contaminació, el canvi climàtic i el reciclatge
Contes de la Laura i en Joan
Contes per entendre i apropar la ciència i la recerca als infants d'entre 8 i 10 anys
Extraescolar online de programació
Codelearn permet que cada alumne aprengui diferents llenguatges de programació al seu ritme, en funció del seu temps de dedicació i la seva facilitat per aprendre.
English teaching resources
Fitxes imprimibles per a treballar vocabulari i gramàtica en anglès.
15 activitats pel Dia de la Dona en la Ciència
15 activitats educatives per a totes les edats relacionades amb la recerca de 15 dones científiques.
Mostrant 151-160 de 235 elements.