Recursos online
Crucigrames taules de multiplicar
Fitxes imprimibles amb activitats per a treballar les taules de multiplicar
Diccionaris audiovisuals
Recull de diferents diccionaris temàtics en format audiovisual perquè els més menuts aprenguin el nom de moltes coses
Tira el dau i dibuixa!
Fitxes imprimibles amb jocs d'art: tira el dau i dibuixa la part de la figura que toca! Us divertireu molt dibuixant monstres, castells, picassos i molts mes!
Crea el teu propi StarShade!
Manualitat molt interessant per a entendre com la NASA utilitza ORIGAMI per a les seves missions espaials!
Visites virtuals a monuments d'arreu del món
Visites virtuals, i recorreguts per l'interior i exterior de monuments històrics i culturals de tot el món: la Sagrada Familia, la Catedral de Santiago de Compostela, Teotihuacan o Stonehenge!
Movem-nos a casa!
Joc de tauler virtual per a fer exercici tota la família!
Adivina la palabra
Endevina la paraula que descriuen els nens. Un joc molt entretingut per a aprendre castellà amb els més petits.
Diccionari de les religions per a noies i nois de 10 a 14 anys
L’obra disponible en paper i en línia recull una descripció en llenguatge entenedor dels principals conceptes relacionats amb les religions que tenen més presència a Catalunya.
Crea jocs matemàtics casolans
Dues pàgines web amb recull de propostes per a treballar les matemàtiques amb elements que podeu trobar per casa.
Fitxes i quaderns imprimibles en castellà de 1r de Primària fins a 4t d'ESO
Quaderns de l'Editorial La Calesa amb continguts i exercicis per Primària i Secundària per treballar la ortografia, lectura comprensiva, expressió Escrita, matemàtiques i càlcul ABN
Mostrant 91-100 de 234 elements.