Recursos online
Rere els passos de Darwin
Joc tipus break-out (scaperoom) acompanyant Darwin en el seu llarg viatge. Temàtica: l'Evolució.
Cyark - Explora el patrimoni cultural en 3D
Web on trobar vistes en 3d, tours virtuals i molt més d'alguns dels monuments del patrimoni cultural de tot el món.
Coneix el riu
Conjunt de recursos educatius amb informació dels ecosistemes aquàtics: rius, riberes i zones humides.
De déus i homes
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'De déus i homes'.
Continguts educatius de Clan RTVE
Continguts educatius audiovisuals gratuïts per a nens de 4 a 10 anys, Trobareu videos de totes les àrees curriculars.
Bioexplora - Recursos online del NAT
Explora el Museu de Ciències Naturals de Barcelona
16 Apps de la NASA que val la pena explorar
Llistat d'aplicacions educatives creades per la NASA per a telèfons, tablets i reproductors digitals per a tots els nivells.
Joc virtual "Missió Humanitas"
L'objectiu d'aquest joc és apropar el coneixement de la diversitat religiosa present a Catalunya d'una forma lúdica als infants i joves.
Sistema solar interactiu
Simulador que permet realitzar un recorregut per el sistema solar increïblement precís que us permetrà explorar els planetes, el cel nocturn i l’espai exterior en temps real.
Contes de la Laura i en Joan
Contes per entendre i apropar la ciència i la recerca als infants d'entre 8 i 10 anys
Mostrant 101-110 de 235 elements.