Recursos online
Cursos online gratuits de la UAB per Batxillerat
La UAB ofereix els seus cursos MOOC als centres de Secundària, ja que alguns d’ells poden ser d’utilitat per a docents i alumnes.
MAMT Pedagògic Take away
Recursos educatius en línia
Extraescolars Online
Extraescolars online des de casa. Iniciem en etapa infantil fins a Universitat. Amb plataforma pròpia, horaris fixes i tutors especialitzats
Música a casa
3 activitats musicals fàcils de realitzar a casa per tal que els més petits gaudeixin de la música escoltant-la, però també creant-la. Us atreviu amb totes? Document descarregable i video.
Ciencies Naturals de Primaria
Llistat de vídeos amb els continguts de ciències naturals de primària
Imhotep i el faraó
Una narració que ens endinsa en el món egipci de fa cinc mil anys, els temps de la primera de les piràmides. Un itinerari de recerca sobre l’aventura del coneixement i de la vida.
Experiments científics casolans
Recull d'experiments científics senzills explicats pas a pas i amb fotografies, especialment per a infantil i primària.
Generador d'activitats per anglès
Pàgina per generar exercicis per imprimir, de forma ràpida, per aprendre anglès.
Els contes de la Laura i en Joan
Les aventures de la Laura i en Joan acosten la recerca que es fa a casa nostra als infants de primària.
Col·lecció online del Museu d'Història de Catalunya
Descobreix la història de Catalunya a través de la col·lecció online del Museu d'Història de Catalunya.
Mostrant 11-20 de 235 elements.