Recursos online
Eines digitals per crear recursos per aprendre (docents)
Observatorio de tecnología educativa es una web que recull recursos digitals innovadors i educatius per crear material educatiu, gamificat.
El cabàs de les fitxes per 1r i 2n
Fitxes imprimibles en català i castellà per als cursos de cicle inicial de primària: medi, llengua, matemàtiques.... També fitxes per a P5!
Rere els passos de Darwin
Joc tipus break-out (scaperoom) acompanyant Darwin en el seu llarg viatge. Temàtica: l'Evolució.
Musica, dansa i ritmes
Recull de diferents propostes per treballar la música, els ritmes, i el moviment lliure i la dansa
Aprenem sobre òpera
En aquest web trobareu informació molt acurada i adaptada als infants sobre l'òpera, des del director de l'orquestra a l'equip artístic i tots els oficis del teatre. També conté partitures simples!
Adivina la palabra
Endevina la paraula que descriuen els nens. Un joc molt entretingut per a aprendre castellà amb els més petits.
Contes d'hivern en anglès
Recull de diferents contes sobre l'hivern i el fred i la neu majoritàriament explicats en anglès.
Cuadern d'activitats de la Fundació Telefònica
"Este no es un cuaderno de deberes". 3 quaderns per fer activitats d'art i cultura, Ciència i tecnologia i Fotografia. En format digital
Catàleg online del Museu del Prado
Catàleg molt extens i acurat de les obres que pertanyen al Museu del Prado.
Quadernets RUBIO
Quaderns per aprendre matemàtiques, lletres, operacions, números. Adequats des de infantil fins a primària.
Mostrant 21-30 de 235 elements.