Recursos online
The Museum of the World by British Museum
Museu virtual creat pel British Museum de Londres on es pot veure en una línia temporal, dividida per continents, els diferents objectes que caracteritzen les èpoques i les cultures.
Ioga per infants i ioga en família
El ioga acompanya als nens i nenes en el seu creixement físic, emocional, intel·lectual i ètic (valors) d’una manera integra, per millorar la consciència corporal, la concentració, respiració
Els contes de la Laura i en Joan
Les aventures de la Laura i en Joan acosten la recerca que es fa a casa nostra als infants de primària.
Wordwall. Crea contingut interactiu per educació
Crea activitats interactives i imprimibles per treballar continguts de classe gràcies a la plataforma Wordwall.
Bioexplora - Recursos online del NAT
Explora el Museu de Ciències Naturals de Barcelona
Educa IGN - Recursos sobre geografia
Recursos educatius sobre geografia cartografia, on trobarem aplicacions web, mapes, jocs i vídeos educatius per a totes les edats.
25 curtmetratges per veure amb nens
Selecció de 25 curtmetratges educatius sobre valors i emocions per a nens i nenes, pensats per a veure'ls en família.
Audiocontes i descarregables Editorial Nanit
Activitats i idees per gaudir dels contes de l'editorial Nanit basats en cançons de grups catalans: il·lustracions per pintar, jocs, propostes d'educació emocional, guies per encetar converses, etc.
Coneix l'antic Egipte
Espectaculars recorreguts virtuals pels temples, tombes, i museus d'Egipte per conèixer i sentir Egipte.
Descobrim Albesa
Descobreix Albesa mitjançant una gymkana turística virtual per a tota la família!
Mostrant 21-30 de 236 elements.