Recursos online
The Museum of the World by British Museum
Museu virtual creat pel British Museum de Londres on es pot veure en una línia temporal, dividida per continents, els diferents objectes que caracteritzen les èpoques i les cultures.
El Liceu a casa
El liceu ofereix un ampli contingut audiovisual de forma gratuïta a través de youtube i de la plataforma MyOperaPlayer.
Visor de fauna
Saps quins animals podem trobar als parcs i platges del territori metropolità? Aquí t'oferim un petit recull. Si voleu saber-ne més, podeu consultar la web visorfauna.amb.cat/viewer/amb
Tàrraco 360º
Recorregut virtual en 3D pels monuments del Patrimoni de la Humanitat de la ciutat de Tarragona en 3D
Vestigis, el joc per descobrir les 5 rutes de l'Estanis!
Vine a Olèrdola, entra a vestigis.cat i ja podeu començar! RECORDA! Cal tenir els permisos de localització activats, ja que només podreu jugar in situ I si t'agrada l’experiència, comparteix-la!
Jocs de Ciències Socials
Activitats educatives interactives d'història, geografia i vida en societat.
Crea ciutats de Paper!
Imprimibles per a pintar i jugar!
Art per acolorir
Plantilles per acolorir inspirades en obes que han format part del Centre d'Art Contamporani de Màlaga com Peter Halley, Sylvie Fleury o Graciela Hasper, entre altres.
Quins requisits cal complir per convertir-se en un expert?
Per ser un expert calen 4 coses. Quines?
Mostrant 71-80 de 235 elements.