Recursos online

RECURSOS ONLINE

Cerca d'activitats:​

Recursos online

Concerts, Òpera i dansa

Accedeix a les sales de 7 teatres del món en aquest fantàstic catàleg d'audiovisuals. Inclou Òpera, Dansa, Concerts i propostes familiars de teatres com el Liceu, el Teatro Real o l'NCPA de Pekin.

De déus i homes

Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'De déus i homes'.

Vocabulari (Cast)

Activitats per a ampliar el vocabulari adients de P5 a 6è primària. Aprendre a expressar-nos és un competència clau per a comunicar-nos entre nosaltres de manera efectiva. Aprenguem jugant!

Art per acolorir

Plantilles per acolorir inspirades en obes que han format part del Centre d'Art Contamporani de Màlaga com Peter Halley, Sylvie Fleury o Graciela Hasper, entre altres.
Mostrant 221-230 de 236 elements.