Recursos online
Aprenem sobre òpera
En aquest web trobareu informació molt acurada i adaptada als infants sobre l'òpera, des del director de l'orquestra a l'equip artístic i tots els oficis del teatre. També conté partitures simples!
Catàleg online del Museu del Prado
Catàleg molt extens i acurat de les obres que pertanyen al Museu del Prado.
Canals de Yotube per aprendre anglès - British Council
El British Council ha creat diferents canals de YouTube adequant el contingut per les diferents etapes, per aprendre anglès de forma entretinguda.
Crucigrames taules de multiplicar
Fitxes imprimibles amb activitats per a treballar les taules de multiplicar
OTSIERA. Al servei del creixement interior
OTSIERA és un espai que comparteix reflexions, activitats i altres recursos al servei de l’educació de la interioritat.
The Museum of the World by British Museum
Museu virtual creat pel British Museum de Londres on es pot veure en una línia temporal, dividida per continents, els diferents objectes que caracteritzen les èpoques i les cultures.
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia. del Ceramista Antoni Serra Fiter
La Frida i el senyor Lin
Un itinerari d’exploració compartida sobre el creixement interior. Què implica créixer per dins?
Contes de la Laura i en Joan
Contes per entendre i apropar la ciència i la recerca als infants d'entre 8 i 10 anys
Visor de fauna
Saps quins animals podem trobar als parcs i platges del territori metropolità? Aquí t'oferim un petit recull. Si voleu saber-ne més, podeu consultar la web visorfauna.amb.cat/viewer/amb
Mostrant 21-30 de 235 elements.