Recursos online
Recursos educatius del Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC)
El CSIC ens proposa diferents webs amb recursos diferents per aprendre sobre ciència, astronomia, la llum, etc.
Sistema solar interactiu
Simulador que permet realitzar un recorregut per el sistema solar increïblement precís que us permetrà explorar els planetes, el cel nocturn i l’espai exterior en temps real.
Els contes de la Laura i en Joan
Les aventures de la Laura i en Joan acosten la recerca que es fa a casa nostra als infants de primària.
Scratch Jr.
App per iniciar-se en la programació basada en blocs "Scratch". Indicada per infants de 5 a 7 anys ja que no requereix llegir ni escriure.
English teaching resources
Fitxes imprimibles per a treballar vocabulari i gramàtica en anglès.
Descobreix l'art amb La Col·lecció Telefònica
Fundació Telefònica obre les portes de la seva col·lecció d'art als nens i els convida a reinterpretar-la.
Fauna Marina
Diferents recursos per aprendre sobre la fauna i flora dels mars i oceans de la Terra
Crea ciutats de Paper!
Imprimibles per a pintar i jugar!
Explora el cel des de la finestra o el terrat amb STAR WALK
Alguna vegada heu mirat el cel i us heu preguntat quina era exactament aquella estrella que brillava tant? Amb aquesta APP gratuïta podreu descobrir els misteris del cel d'una manera espectacular.
Quizziz. Jocs per aprendre
Crea qüestionaris o utilitza els ja creats amb aquesta web per posar a prova els coneixements o seguir aprenent de forma divertida
Mostrant 201-210 de 235 elements.