Recursos online
Els contes de la Laura i en Joan
Les aventures de la Laura i en Joan acosten la recerca que es fa a casa nostra als infants de primària.
Eines digitals per crear recursos per aprendre (docents)
Observatorio de tecnología educativa es una web que recull recursos digitals innovadors i educatius per crear material educatiu, gamificat.
El BuhoBoo. Primers passos amb l'ordinador
Jocs molt senzills per començar a familiaritzar-se amb els ordinadors i sobretot amb el moviment del ratolí.
Chrome Music Lab
Eines musicals creades per Google per a desenvolupar destreses musicals de manera lúdica i molt visual.
Catàleg online del Museu del Vaticà
Exploreu els diferents museus que conformen les col·leccions vaticanes de manera virtual
Aprèn les hores
Jocs interactius per aprendre les hores del rellotge.
Crea ciutats de Paper!
Imprimibles per a pintar i jugar!
Imhotep i el faraó
Una narració que ens endinsa en el món egipci de fa cinc mil anys, els temps de la primera de les piràmides. Un itinerari de recerca sobre l’aventura del coneixement i de la vida.
Tate museum Kids
El museu TATE de Londres ens proposa jocs, activitats, manualitats i qüestionaris per aprendre i gaudir de l'art modern amb els infants
Coneix les religions de Catalunya
Aquesta pàgina web pretén acostar a l’alumnat d’ESO a la realitat de la diversitat religiosa del seu entorn.
Mostrant 111-120 de 234 elements.