Recursos online
Sistema solar interactiu
Simulador que permet realitzar un recorregut per el sistema solar increïblement precís que us permetrà explorar els planetes, el cel nocturn i l’espai exterior en temps real.
Mundo Primaria
Recursos molt ben treballats per a educació primària a través de jocs i altres activitats didàctiques i descarregables gratuïts.
50 idees per a introduir la natura a casa
Llistat d'idees per a jugar i decorar la casa amb elements naturals.
Banc de recursos 2.0
Banc de recursos en Genially, per gamificar els continguts de l'escola!
Bioexplora - Recursos online del NAT
Explora el Museu de Ciències Naturals de Barcelona
Vocabulari (Cast)
Activitats per a ampliar el vocabulari adients de P5 a 6è primària. Aprendre a expressar-nos és un competència clau per a comunicar-nos entre nosaltres de manera efectiva. Aprenguem jugant!
Experiments a casa
Experiments de química pensats per a fer a casa amb infants de 6 - 12 anys.
El meu primer diccionari d'anglès
El meu primer diccionari d’anglès està pensat com el primer diccionari d’aquesta llengua per als alumnes que la comencen a aprendre.
Figures geomètriques
Fitxes de figures geomètriques retallables
Chrome Music Lab
Eines musicals creades per Google per a desenvolupar destreses musicals de manera lúdica i molt visual.
Mostrant 1-10 de 233 elements.