Recursos online
Matemàtiques per a primària amb Matecitos
Pàgina web i canal de YouTube per aprendre matemàtiques de primària amb els Matecitos: uns dibuixos animats educatius!
Cerebriti Edu. Plataforma de gamificació. Accés fins a final de curs
Web amb subscripció gratuïta fins a final de curs que permet als docents crear les seves pròpies activitats interactives i accedir a centenars de creades per altres docents.
Generador d'exercicis de Matemàtiques - egenra
Generador d'operacions matemàtiques amb solució
Aprèn sobre els animals amb els Germans Kratt
Vídeos de la sèrie de televisió dels germans Kratt, 2 zoòlegs que expliquen els animals d'una manera molt entretinguda
Museus de ciències
Les millors visites virtuals dels museus de ciència del món: Museu de ciències del CSIC, Museu de la Universitat d'Oxford, de Washington, de l'Agència Espacial Europea o de l'Smithsonian!
El BuhoBoo. Primers passos amb l'ordinador
Jocs molt senzills per començar a familiaritzar-se amb els ordinadors i sobretot amb el moviment del ratolí.
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia. del Ceramista Antoni Serra Fiter
Scratch Jr.
App per iniciar-se en la programació basada en blocs "Scratch". Indicada per infants de 5 a 7 anys ja que no requereix llegir ni escriure.
Visita online del Metropolitan Museum - New York
Visites Online a les exposicions del Metropolitan Museum - New York
Catàleg online del Museu del Vaticà
Exploreu els diferents museus que conformen les col·leccions vaticanes de manera virtual
Mostrant 41-50 de 234 elements.