Recursos online
Contes de la Laura i en Joan
Contes per entendre i apropar la ciència i la recerca als infants d'entre 8 i 10 anys
El Liceu a casa
El liceu ofereix un ampli contingut audiovisual de forma gratuïta a través de youtube i de la plataforma MyOperaPlayer.
Eines digitals per crear recursos per aprendre (docents)
Observatorio de tecnología educativa es una web que recull recursos digitals innovadors i educatius per crear material educatiu, gamificat.
Enciclopèdia Virtual dels vertebrats Espanyols
Portal d'informació en línia sobre la història natural dels vertebrats espanyols.
25 curtmetratges per veure amb nens
Selecció de 25 curtmetratges educatius sobre valors i emocions per a nens i nenes, pensats per a veure'ls en família.
Recursos educatius en anglès del Museu de Ciències de Londres
Recull de recursos educatius en anglès sobre temes de ciències. Experiments, manualitats, videos, aplicacions, jocs....
Descobreix Malgrat de Mar, Gymkana Turística Digital
Descobreix Malgrat de Mar a través d'una emocionant gymkana, hauràs de resoldre 12 enigmes que et portaran pels racons més interessants del poble, mentre intentes desxifrar quin és el misteriós tresor
Educa Play - Crea activitats educatives
Web que permet crear activitats educatives de diferents tipus de forma ràpida i senzilla per gamificar continguts.
Diccionari de les religions per a noies i nois de 10 a 14 anys
L’obra disponible en paper i en línia recull una descripció en llenguatge entenedor dels principals conceptes relacionats amb les religions que tenen més presència a Catalunya.
Matemàtiques de Batxillerat i ESO a YouTube
Presentem una sel·lecció de professors de matemàtiques al YouTube per a ESO i Batxillerat.
Mostrant 1-10 de 240 elements.