Recursos online
The Museum of the World by British Museum
Museu virtual creat pel British Museum de Londres on es pot veure en una línia temporal, dividida per continents, els diferents objectes que caracteritzen les èpoques i les cultures.
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia. del Ceramista Antoni Serra Fiter
Fitxes i quaderns imprimibles en castellà de 1r de Primària fins a 4t d'ESO
Quaderns de l'Editorial La Calesa amb continguts i exercicis per Primària i Secundària per treballar la ortografia, lectura comprensiva, expressió Escrita, matemàtiques i càlcul ABN
Catàleg online del Museu del Vaticà
Exploreu els diferents museus que conformen les col·leccions vaticanes de manera virtual
Figures geomètriques amb plastilina i escurdents
Activitat per aprendre geometria utilitzant escuradents i boletes de plastilina, tot seguint les targetes imprimibles a mida real.
Quadernets RUBIO
Quaderns per aprendre matemàtiques, lletres, operacions, números. Adequats des de infantil fins a primària.
Aprende matemáticas con E-learning for kids
Math World (El Mundo de las matemáticas): un viaje de aprendizaje en el que los niños adquieren nuevas habilidades matemáticas mientras aprenden más sobre los contenidos, los países y las culturas de
15 activitats pel Dia de la Dona en la Ciència
15 activitats educatives per a totes les edats relacionades amb la recerca de 15 dones científiques.
Tàrraco 360º
Recorregut virtual en 3D pels monuments del Patrimoni de la Humanitat de la ciutat de Tarragona en 3D
Mostrant 101-110 de 234 elements.