Recursos online
El BuhoBoo. Primers passos amb l'ordinador
Jocs molt senzills per començar a familiaritzar-se amb els ordinadors i sobretot amb el moviment del ratolí.
FisLab.net - Física.Laboratori per internet
Laboratori Virtual de Física
Especials.
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Especials'.
Guía d'Ocells
Catàleg d'aus elaborat per la Sociedad Española de Ornitología on trobareu molta informació, imatges i els cants de centenars d'aus que passen o viuen a la península
Recursos educatius del Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC)
El CSIC ens proposa diferents webs amb recursos diferents per aprendre sobre ciència, astronomia, la llum, etc.
L'univers poètic de Miquel Martí i Pol
Aplicació per a tauletes mòbils i pissarres digitals que pretén apropar els infants a la poesia per mitjà de l’obra de Miquel Martí i Pol.
Nasa Higher Education
Recursos online de la NASA per a Batxillerat i Estudis Superiors. Inclou simuladors d'aurores boreals, de satèl·lits, opcions de beques, concursos de projectes STEM, etc.
Imprimibles educatius
Imprimibles de tot tipus, d'infantil a primària.
Experiments a casa
Experiments de química pensats per a fer a casa amb infants de 6 - 12 anys.
EdPuzzle - Videos interactius
Crea qüestionaris interactius a partir de vídeos propis o de Youtube.
Mostrant 51-60 de 240 elements.