Recursos online
Els contes de la Laura i en Joan
Les aventures de la Laura i en Joan acosten la recerca que es fa a casa nostra als infants de primària.
25 curtmetratges per veure amb nens
Selecció de 25 curtmetratges educatius sobre valors i emocions per a nens i nenes, pensats per a veure'ls en família.
Rere els passos de Darwin
Joc tipus break-out (scaperoom) acompanyant Darwin en el seu llarg viatge. Temàtica: l'Evolució.
Dinàmiques per treballar les pantalles amb joves
Material per a professionals sobre la prevenció amb pantalles Prevenció i promoció de la salut entorn a l'ús de les pantalles amb grups de joves, especialment de 12 a 15 anys.
Concerts, Òpera i dansa
Accedeix a les sales de 7 teatres del món en aquest fantàstic catàleg d'audiovisuals. Inclou Òpera, Dansa, Concerts i propostes familiars de teatres com el Liceu, el Teatro Real o l'NCPA de Pekin.
Presentació sobre Budisme
Coneix els budisme i les seves tradicions amb aquesta presentació
Catàleg online del Museu del Vaticà
Exploreu els diferents museus que conformen les col·leccions vaticanes de manera virtual
Imprimibles educatius
Imprimibles de tot tipus, d'infantil a primària.
De déus i homes
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'De déus i homes'.
Cuida el teu cos!
Recursos online per Educació Física i Nutrició.
Mostrant 1-10 de 234 elements.