Recursos online
Eines digitals per crear recursos per aprendre (docents)
Observatorio de tecnología educativa es una web que recull recursos digitals innovadors i educatius per crear material educatiu, gamificat.
Jocs per aprendre -Origami, Tangram, 3 en ratlla -
Us proposem un recull de jocs per seguir aprenent mentre desenvolupen la capacitat de concentració,la creativitat la lógica i molt més.
MAMT Pedagògic Take away
Recursos educatius en línia
Coneix el riu
Conjunt de recursos educatius amb informació dels ecosistemes aquàtics: rius, riberes i zones humides.
OTSIERA. Al servei del creixement interior
OTSIERA és un espai que comparteix reflexions, activitats i altres recursos al servei de l’educació de la interioritat.
FisLab.net - Física.Laboratori per internet
Laboratori Virtual de Física
Manualitats de Pasqua
Voleu idees de manualitats per fer en família durant la Setmana Santa? Pinteu ous, feu una corona o garlandes de Pasqua, construïu la vostra pròpia palma i feu un conill amb un mitjó!
Zona Clic - Jocs creats per educadors
Recull extens de jocs i activitats per seguir aprenent diferents temes de les àrees curriculars i per tots els nivells de l'escolarització.
MATeorit. Joc matemàtic
Tens una missió molt especial. Salva el planeta de l'impacte d'un meteorit resolent bé les sumes des de la teva nau espacial.
Matepractic. Matemàtiques a la vida quotidiana
Exercicis de matemàtiques contextualitzades per millorar la competència matemàtica
Mostrant 91-100 de 236 elements.