Recursos online
La Frida i el senyor Lin
Un itinerari d’exploració compartida sobre el creixement interior. Què implica créixer per dins?
Joc virtual "Missió Humanitas"
L'objectiu d'aquest joc és apropar el coneixement de la diversitat religiosa present a Catalunya d'una forma lúdica als infants i joves.
OTSIERA. Al servei del creixement interior
OTSIERA és un espai que comparteix reflexions, activitats i altres recursos al servei de l’educació de la interioritat.
Imprimibles educatius
Imprimibles de tot tipus, d'infantil a primària.
Banc de recursos 2.0
Banc de recursos en Genially, per gamificar els continguts de l'escola!
Interland
Joc d'aventures en línia per a aprendre sobre seguretat i ciutadania digital, tan interactiu i divertit com ho és navegar en Internet.
Cyark - Explora el patrimoni cultural en 3D
Web on trobar vistes en 3d, tours virtuals i molt més d'alguns dels monuments del patrimoni cultural de tot el món.
El pa de la guerra
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'El pa de la guerra'.
La mosqueta, recursos per infants amb necessitats especials
Conjunt d'activitats destinades a nens i nenes amb discapacitats motrius, sensorial, cognitives i emocionals, i en general a tota la població infantil fins a 4 anys.
Quins requisits cal complir per convertir-se en un expert?
Per ser un expert calen 4 coses. Quines?
Mostrant 21-30 de 235 elements.