Recursos online
Déu meu, però què t'hem fet?
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Déu meu, però què t'hem fet?'.
Imhotep i el faraó
Una narració que ens endinsa en el món egipci de fa cinc mil anys, els temps de la primera de les piràmides. Un itinerari de recerca sobre l’aventura del coneixement i de la vida.
Endrets – Geografia literària dels Països Catalans
Plataforma que relaciona literatura, art, història i geografia dels Països Catalans mitjançant textos, rutes, indrets i autors; ideal per a famílies i escoles.
Generador d'exercicis d'escriptura, matemàtiques i anglès
Web per crear exercicis d'escriptura, matemàtiques (sumes, restes, i multiplicacions) i anglès de forma molt senzilla i ràpidaDiccionari.cat, 15 diccionaris en línia de l'Enciclopèdia
Diccionari.cat conté el diccionari escolar DIDAC, El meu primer diccionari d’anglès, 10 diccionaris bilingües amb l'alemany, l'anglès, el castellà, l’italià... un diccionari de sinònims, un conjugador
“Ruta Modernista – Un paseo inmersivo por la magia de Jujol”
Video 360º muestra la ruta modernista de Sant Joan Despí , en conmemoración del 140 aniversario de Josep Maria Jujol
Visita virtual al Museu Dalí
Visita al Museu Dalí de Figueres amb un recorregut virtual espectacular.
Fitxes d'ortografia: CA QUE QUI CO CU
Fitxes imprimibles de llengua castellana: treballem la C i la QU
Cerebriti Edu. Plataforma de gamificació. Accés fins a final de curs
Web amb subscripció gratuïta fins a final de curs que permet als docents crear les seves pròpies activitats interactives i accedir a centenars de creades per altres docents.
Funbrain - Aprèn i diverteix-te (anglès)
Funbrain és un portal líder en jocs educatius per a nens que ofereix jocs, llibres, còmics i vídeos que desenvolupen habilitats en matemàtiques, lectura, resolució de problemes i alfabetització.
Mostrant 11-20 de 240 elements.