Recursos online
Rere els passos de Darwin
Joc tipus break-out (scaperoom) acompanyant Darwin en el seu llarg viatge. Temàtica: l'Evolució.
La NASA - Solar System exploration
La NASA ens ofereix un munt d'informació i recursos per aprendre de forma molt visual i sobre el sistema solar, els planetes, les llunes, meteorits, cometes i més.
Cyark - Explora el patrimoni cultural en 3D
Web on trobar vistes en 3d, tours virtuals i molt més d'alguns dels monuments del patrimoni cultural de tot el món.
Tàrraco 360º
Recorregut virtual en 3D pels monuments del Patrimoni de la Humanitat de la ciutat de Tarragona en 3D
EdPuzzle - Videos interactius
Crea qüestionaris interactius a partir de vídeos propis o de Youtube.
Els contes de la Laura i en Joan
Les aventures de la Laura i en Joan acosten la recerca que es fa a casa nostra als infants de primària.
Koalatext gratuït amb eBiblioCat: Activitats d'anglès
Web on trobarem exercicis interactius classificats per temàtica i per nivell per aprendre anglès, des de 6 a 13 anys. Un dels millors que es pot trobar, i gratuït gràcies a eBiblioCat.
Thing Link - Crea experiències interactives i tours virtuals
Crea de forma senzilla imatges interactives, recorreguts virtuals i altres experiències interactives amb aquesta eina digital.
50 idees per a introduir la natura a casa
Llistat d'idees per a jugar i decorar la casa amb elements naturals.
Mostrant 41-50 de 238 elements.