Recursos online
El BuhoBoo. Primers passos amb l'ordinador
Jocs molt senzills per començar a familiaritzar-se amb els ordinadors i sobretot amb el moviment del ratolí.
Extraescolar online de programació
Codelearn permet que cada alumne aprengui diferents llenguatges de programació al seu ritme, en funció del seu temps de dedicació i la seva facilitat per aprendre.
Koalatext gratuït amb eBiblioCat: Activitats d'anglès
Web on trobarem exercicis interactius classificats per temàtica i per nivell per aprendre anglès, des de 6 a 13 anys. Un dels millors que es pot trobar, i gratuït gràcies a eBiblioCat.
El Liceu a casa
El liceu ofereix un ampli contingut audiovisual de forma gratuïta a través de youtube i de la plataforma MyOperaPlayer.
Musica, dansa i ritmes
Recull de diferents propostes per treballar la música, els ritmes, i el moviment lliure i la dansa
Juga amb matemàtiques
Recull d'activitats per aprendre matemàtiques jugant!Museus de ciències
Les millors visites virtuals dels museus de ciència del món: Museu de ciències del CSIC, Museu de la Universitat d'Oxford, de Washington, de l'Agència Espacial Europea o de l'Smithsonian!
Visita Virtual al Museu Arqueològic d'Atenes
Galeria d'imatges i explicacions de les peces exposades al Museu Arqueologic d'Atenes, el museu amb la col·lecció més important d’art de la Grècia clàssica de tot el món
Wordwall. Crea contingut interactiu per educació
Crea activitats interactives i imprimibles per treballar continguts de classe gràcies a la plataforma Wordwall.
Mostrant 61-70 de 240 elements.