Recursos online
Lectures pels més petits
Web on trobarem diferents relats en lletra lligada, de pal o impremta perquè llegeixin els nous lectors
MAMT Pedagògic Take away
Recursos educatius en línia
Aprèn llengua de signes (espanyola)
Recursos educatius en llengua de signes. Banc d'imatges i activitats educatives. Una manera de comunicar-nos amb els infants sords però també amb nadons!!
Chrome Music Lab
Eines musicals creades per Google per a desenvolupar destreses musicals de manera lúdica i molt visual.
Experiments científics casolans
Recull d'experiments científics senzills explicats pas a pas i amb fotografies, especialment per a infantil i primària.
Fitxes de matemàtiques P5-1r
Fitxes imprimibles amb exercicis de matemàtiques adaptats per a P5 i 1r de primària, originals i variats: Sudokus, circuits, geometria i jocs de numeració!
Els contes de la Laura i en Joan
Les aventures de la Laura i en Joan acosten la recerca que es fa a casa nostra als infants de primària.
El meu primer diccionari d'anglès
El meu primer diccionari d’anglès està pensat com el primer diccionari d’aquesta llengua per als alumnes que la comencen a aprendre.
FisLab.net - Física.Laboratori per internet
Laboratori Virtual de Física
Canals de Yotube per aprendre anglès - British Council
El British Council ha creat diferents canals de YouTube adequant el contingut per les diferents etapes, per aprendre anglès de forma entretinguda.
Mostrant 51-60 de 240 elements.