Recursos online
Calculomates. Generador d'operacions matemàtiques
En aquesta pagina pots crear operacions matemàtiques com sumes, restes, multiplicacions, fraccions, derivades i logaritmes.
Les taules de multiplicar
Pàgina web amb recursos per a treballar lúdicament les taules de multiplicar. Activitats virtuals de cada taula autocorregibles i fitxes imprimibles. Molt didàctic i original!
wooclap - interactua en temps real
Plataforma que ens permet interactuar amb els alumnes de forma anònima i en temps real per tenir un feedback en directe mentre fem una presentació
OTSIERA. Al servei del creixement interior
OTSIERA és un espai que comparteix reflexions, activitats i altres recursos al servei de l’educació de la interioritat.
Fitxes d'ortografia: CA QUE QUI CO CU
Fitxes imprimibles de llengua castellana: treballem la C i la QU
Presentació sobre Budisme
Coneix els budisme i les seves tradicions amb aquesta presentació
Explora el cel des de la finestra o el terrat amb STAR WALK
Alguna vegada heu mirat el cel i us heu preguntat quina era exactament aquella estrella que brillava tant? Amb aquesta APP gratuïta podreu descobrir els misteris del cel d'una manera espectacular.
Contes de la Laura i en Joan
Contes per entendre i apropar la ciència i la recerca als infants d'entre 8 i 10 anys
Els nombres romans
Jocs interactius, video i generador d'exercicis per treballar els nombres romans.
Nasa Ciència - Space Place
Activitats educatives online de la NASA. Recursos en castellà i anglès: manualitats, videos, jocs educatius, robòtica i programació i molt més!
Mostrant 41-50 de 234 elements.