Recursos online
Recursos per l'escola- Temes, exercicis i avaluacions
Recull de fitxes, presentacions, exercicis i avaluacions, d'infantil, 5é i 6é de primària sobre Ciències Socials, Ciències Naturals, matemàtiques i llengua castellana.
Generador d'exercicis de Matemàtiques - egenra
Generador d'operacions matemàtiques amb solució
Zoologia - classificació del regne animal
Recurs per coneixer el regne animal
Fitxes d'ortografia: CA QUE QUI CO CU
Fitxes imprimibles de llengua castellana: treballem la C i la QU
Crea el teu propi StarShade!
Manualitat molt interessant per a entendre com la NASA utilitza ORIGAMI per a les seves missions espaials!
Cerebriti Edu. Plataforma de gamificació. Accés fins a final de curs
Web amb subscripció gratuïta fins a final de curs que permet als docents crear les seves pròpies activitats interactives i accedir a centenars de creades per altres docents.
Crea la teva pròpia galeria d'art
Google Arts & Culture és una plataforma que permet accedir a imatges d'alta resolució de més de 32.000 obres d'art d'arreu del món i crear la teva pròpia col·lecció!
Adivina la palabra
Endevina la paraula que descriuen els nens. Un joc molt entretingut per a aprendre castellà amb els més petits.
Movem-nos a casa!
Joc de tauler virtual per a fer exercici tota la família!
Museus de ciències
Les millors visites virtuals dels museus de ciència del món: Museu de ciències del CSIC, Museu de la Universitat d'Oxford, de Washington, de l'Agència Espacial Europea o de l'Smithsonian!
Mostrant 21-30 de 234 elements.