Recursos online
Visita Virtual a la Galeria dels Uffizi
Exploreu la galeria dels Uffizi per descobrir les obres d’art més importants que guarda i les seves històries amb imatges en HD
Crucigrames taules de multiplicar
Fitxes imprimibles amb activitats per a treballar les taules de multiplicar
Els contes de la Laura i en Joan
Les aventures de la Laura i en Joan acosten la recerca que es fa a casa nostra als infants de primària.
Experiments a casa
Experiments de química pensats per a fer a casa amb infants de 6 - 12 anys.
Edu365 web de recursos online del Dept. Educació
Web de la Generalitat amb recursos molt variats per seguir aprenent!
Dinàmiques per treballar les pantalles amb joves
Material per a professionals sobre la prevenció amb pantalles Prevenció i promoció de la salut entorn a l'ús de les pantalles amb grups de joves, especialment de 12 a 15 anys.
Code.org - Aprèn programació
Web on trobareu un munt de recursos diferents per aprendre programació. Vídeos, tutorials, jocs, reptes...
Descobreix Malgrat de Mar, Gymkana Turística Digital
Descobreix Malgrat de Mar a través d'una emocionant gymkana, hauràs de resoldre 12 enigmes que et portaran pels racons més interessants del poble, mentre intentes desxifrar quin és el misteriós tresor
Imhotep i el faraó
Una narració que ens endinsa en el món egipci de fa cinc mil anys, els temps de la primera de les piràmides. Un itinerari de recerca sobre l’aventura del coneixement i de la vida.
Crea ciutats de Paper!
Imprimibles per a pintar i jugar!
Mostrant 11-20 de 234 elements.