Recursos online
Contes de la Laura i en Joan
Contes per entendre i apropar la ciència i la recerca als infants d'entre 8 i 10 anys
Presentació sobre Budisme
Coneix els budisme i les seves tradicions amb aquesta presentació
Contes per aprendre anglès
Web de contes en vídeo i altres recursos en anglès i activitats per treballar el vocabulari.
El llibre de Kells
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'El llibre de Kells'.
Recursos educatius del Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC)
El CSIC ens proposa diferents webs amb recursos diferents per aprendre sobre ciència, astronomia, la llum, etc.
Educa Play - Crea activitats educatives
Web que permet crear activitats educatives de diferents tipus de forma ràpida i senzilla per gamificar continguts.
“Ruta Modernista – Un paseo inmersivo por la magia de Jujol”
Video 360º muestra la ruta modernista de Sant Joan Despí , en conmemoración del 140 aniversario de Josep Maria Jujol
Divulcat, divulgació científica en català
Projecte de divulgació científica en el qual alguns dels millors investigadors/ores i grups d'investigació dels territoris de llengua catalana tenen l'oportunitat d'anar difonent les seves recerques.
Aprèn llengua de signes (catalana)
Aprèn els colors, els nombres, les salutacions, els dies de la setmana o els animals en LSC llengua de signes catalana!
80 recursos educatius concrets per apendre des de casa
Article amb un recull d'activitats concretes per a realitzar online classificades per àrea de coneixement: llengua, ciències, cuina, educació física... per Nati Bergadà
Mostrant 21-30 de 240 elements.