Recursos online
Classes de Física, Química i Tecnologia en video
Canal de youtube especialista en aprenentatge virtual on han incorporat classes de física, química i tecnologia a més de les desenes de videos que ja tenien sobre matemàtiques.
Les taules de multiplicar
Pàgina web amb recursos per a treballar lúdicament les taules de multiplicar. Activitats virtuals de cada taula autocorregibles i fitxes imprimibles. Molt didàctic i original!
Contes per aprendre anglès
Web de contes en vídeo i altres recursos en anglès i activitats per treballar el vocabulari.
Música a casa
3 activitats musicals fàcils de realitzar a casa per tal que els més petits gaudeixin de la música escoltant-la, però també creant-la. Us atreviu amb totes? Document descarregable i video.
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia. del Ceramista Antoni Serra Fiter
Classes virtuals d'Història de la professora Caty González
Exercicis pràctics, explicacions teòriques, exàmens (i fins i tot la seva correcció), recomanacions de pel·lícules, fotografies, tècniques d'estudi i d'altres, per aprendre sobre història
Mostrant 231-236 de 236 elements.